14 zile drept de retur la comenzi online
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: 'Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
NOTA:
Produsele rezervate online ce au ca modalitate de livrare: "ridicarea de la punctul de lucru", dar care sunt achitate la punctul de lucru / de desfacere cu amanuntul, nu beneficiaza de retur. Acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie, fiind asigurata "prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului", potrivit legii.
Atentie: comanda trebuie finalizată de la distanță / achitata deja, ca să puteți beneficia de dreptul de retur în 14 zile calendaristice !
Definitia contractului de vanzare: orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
La achizitiile prin magazinul online DrBike.ro, daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier. Simplu si fara batai de cap.
Produsele pot fi returnate numai pe baza completarii online a documentului numit formularul de retur sau direct in magazinul DrBike din Bucuresti, Strada Grigore Taranu 5, sector 5. Formularul de retur este un model si nu este obligatoriu. De asemenea returul se poate face numai in baza bonului fiscal.
Inainte de completarea formularului si trimiterea produselor, te rugam sa citesti cu atentie conditiile POLITICII DE RETUR de mai jos.
POLITICA DE RETUR:
- Politica de retur prezentata mai jos se refera exclusiv la produsele comandate online si livrate prin curier. Nu pot fi returnate produsele achizitionate direct din magazinele DrBike, acesta putand face cel mult obiectul garantiei.
- Este recomandat ca produsele sa fie returnate in ambalajul original. Acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezinta urme de utilizare, care nu au toate accesoriile si etichetele intacte si nici cele care nu sunt prezentate impreuna cu toate documentele care le-au insotit: factura (se va prezenta in copie), chitanta de la curier (se va prezenta in copie), certificat de garantie, manual de utilizare (daca exista).
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, urme de folosire excesiva sau interventii neautorizate, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea initiala prin reparare si scaderea contravalorii.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta lovituri, ciobiri, zgarieturi sau alte deficiente de natura externa nesemnalate ca fiind defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului in scris impreuna cu poze la adresa de email [email protected] - Dreptul de retur se pierde si daca produsul a fost intretinut defectuos sau au suferit interventia unor persoane neautorizate (spre exemplu alte ateliere de service) sau daca produsul a fost folosit in alte scopuri decat cele pentru care a fost construit (de exemplu utilizarea in conditii extreme, de concurs, etc). NU se primesc produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
- In cazul in care una sau mai multe componente ale produsului prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri sau alte deficiente de natura externa, DrBike isi rezerva dreptul in conditiile legii de a accepta returul cu scaderea contravalorii respectivelor componente.
- Toate cheltuielile de transport vor fi suportate initial de catre client, inclusiv in cazul neacceptarii returului sau a inlocuirii produsului.
- In cazul in care returul indeplineste conditiile, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului. Cheltuielile bancare legate de transferurile de bani, inclusiv pentru plata cu cardul sau plata in rate intra in sarcina clientului si vor fi scazute din valoarea rambursului.
PRODUSE FARA DREPT DE RETURNARE
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate, cutia nedeschisa, ambalajul este intact:
a. Produse de intretinere si curatare.
b. Uleiuri pentru furci,lichide de frana,vaseline,pasta de asamblare...
c. Produse pentru nutritie/energizante.
d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, sosete,);
e. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, biciclete asamblate la comanda, cadre si componente ce provin din demontarea unei biciclete, produse aduse pe baza de comanda la solicitarea clientului)
ATENTIE!
"DEFECTELE PRODUSELOR VOR FI LUATE IN CONSIDERARE DOAR DACA ACESTEA VOR FI ANUNTATE IN SCRIS SI CU IMAGINI MARTOR LA ADRESA DE EMAIL [email protected] IN PRIMELE 48 H DE LA DATA RECEPTIONARII ACESTORA DE LA CURIER.